Profilul Ideal:
-Studii superioare – economice sau medicină veterinară;
-Experiență de 2-3 ani în vânzări internaționale – analiză piață, prospectare, cold emailing, negociere contracte. Ideal în industria farmaceutică sau de pet care;
-Limba engleză – fluent, rusă – opțional;
-Disponibilitate călătorii – aprox. 10-20% din timp;
-Opțional – experiență de project management.
Responsabilități:
-Prospectarea piețelor externe din zona arondată, studierea cerințelor de piață și identificarea partenerilor potențiali;
-Contactarea partenerilor potențiali și derularea de discuții comerciale pentru vânzarea produselor Farmavet pe piețele externe;
-Întelegerea cerințelor de înregistrare din fiecare țară și intermedierea comunicării cu departamentele RA, Producție și Calitate, în vederea obținerii autorizațiilor de punere pe piață pentru produsele Farmavet;
-Identificarea potențialilor parteneri pentru out-licensing și fabricație sub contract, atât pentru produsele Farmavet, cât și pentru cele fabricate pe baza dosarelor partenerilor externi;
-Responsabilități de project manager pentru proiectele de export și fabricație sub contract: definirea cerințelor pentru realizarea proiectelor, urmărirea pregătirii documentației necesare, intermedierea comunicării interdepartamentale, urmărirea respectării termenilor propuși;
-Discuții comerciale cu partenerii externi din zona arondată în vederea atingerii targetelor de vânzări pentru fiecare piață.
Regiuni vizate:
Rusia, Ucraina, CSI și, potențial, Europa de Est (în funcție de mărimea proiectelor și de capacitatea de a acoperi o regiune mai mare).